دنیا بچه ها

دنیا کودکی :)

دنیا بچه ها

دنیا کودکی :)

داداش فضانورد

امیر رضا چرا می خوای فضا نورد بشی؟  

می خوام پامو بذارم رو ماه  

می خوام ماه از نردیک ببینم 

می خوام زمین از دور ببینم 

قبل خواب آسمون بهش نشون دادم  

دنبال ماه میگشت گفنک آسمون ابریه 

هوا قرمزه 

امیر رضا : چرا هوا قرمزه؟ 

چون سردشه 

 امیر رضا : :|
و امشب امیر رضا با رویا ماه خوابید

ورزش

داداشم ۷ سالشه 

صبح ورزش داشت 

دیشب میگفت: صبح ط.د تر بیدارم کنین فوتبال تمرین کنم 

داداشم

داداشم ۷ سالشه 

 

میگه : بزرگ بشم می خوام فضانورد بشم برم فضا ولی دلم براتون تنگ میشه! آخه یک سال ط.ل میکشه برم برگردم 

دختر خوشگل من

ای گل من ای گل من

 

ای دختر خوشگل من

 

عزیز دردونه من

 

ای گل گلخونه من

 

تو دخنر ناز منی

 

خوشگل طناز منی

  

قربون خنده هات برم    

 

دل منو برده چشات 

 

دلم اصیر خنده هات

 

عروسک قشنگ من

 

قربون  اشک بی صدات 

 

همه ی دنیا یه طرف

 

دختر نازم یه طرف

آهویی دارم خوشگله

آهویی دارم خوشگله
فرار کرده زه ستم  2cosd1g.gif
دوریش برایم مشکله cold.gif
کاش که اون رو می بستم 154fs232528.gif
آهویی دارم خوشگله 
فرار کرده زه ستم
دوریش برایم مشکله
کاش که اون رو می بستم
ای خدا چکار کنم 312jtp0.gif
آهو رو پیدا کنم   smile_mini2.gif
ای خدا چکار کنم
آهو رو پیدا کنم
آی چه کنم وای چه کنم 261caa0.gif
کجا اون رو پیدا کنم 2usv2c8.gif
آی چه کنم وای چه کنم
کجا اون رو پیدا کنم
کاش که اون رو می بستم 2i6fehs.gif
کاش که اون رو می بستم